Veckan...

I onsdas vart de då utgång så att  säga, vi va ett gäng som drog iväg te en stuga på ett berg och kvällen vart en smärre katastrof för mig.
Fick 2 rejäla panikångest anfall, andra gången kunde jagg inte andes riktigt och när akki-chan hitta mej blev hon sjukt orolig

sedan hjälpte de inte att medans ja va på vääg ut för att komma undan när anfallet började så hoppade fotleden ur led och fortsatte bråka hela natten, dagen efter och fortfarande, så var iväg till läkarn idag som misstänkte att ett lledband gått av men han ville inte kolla upp de riktigt utan ja ska dit om lite dryg en vecka om de inte blivit nåe bättre:S vart dock skickad på röntgen ( vet ej varför för ja kände jus jälv att inget e brutet) iaf så hitta dom inget (surprise).
så får gå med en brännande smärta i fotleden en vecka te innan dom gör nåe åt de, för jag vet själv att något är jävligt fel och att det inte är en stukning då så fort jag stödjer på foten så bränner det någe frukansvärt sedan är det något (en sena eller ett ledband) som smäller upp över fotknälen, vilket det inte ska göra. Ont så in i helvete gör det iaf.

Kommer gå på kryckor hela veckan, och förmodligen veckan efter också även om de inte är ett ledband (iof tror både jag och läkarn att de e de) och om de e ett ledband så blir det mest troligt operation och sedan ett ex antal långa veckro med kryckor och stödskena runt fotleden.

och de tragiska i det hela var ju att jag gick helt normalt när jag skadade fotleden, jag klev inte snett, halkade inte, ingenting, det bara small till och brännde:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0