Onsdag

Hade en bra dag igår^^
vart av med gipset, och som de ser ut nu så slipper jag operation:D beror på om senan börjar hoppa igen eller inte.

I följde med te sjukhuset och höll mig sällskap när gipset for av^^ sen drog vi in på stan en stund, blev en ny bikini förmej och ny bikini överdel för henne^^
m
Sedan spenderade vi över 3 timmar på stranden och solbadade:)
lr ja I badade faktiskt också men det var lite för kallt för mig...jag är en riktig badkruka varje vår innan jag kommit i vattnet för första gången, men det brukar släppa efter de.

Fick även tillbaka pengar från fjolårets skatt så imorn åker jag te övik för att skaffa ny mobil:D
igen....hehe är hemsk när de gäller mobil telefoner..


har jag tur så kan ja börja rida igen nästa vecka dessutom:D
förutsatt att jag fortsätter träna foten så mkt som möjligt.

ehm..idag har ja inte gjort mkt alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0